سایه ی عشق

این اشعار به طور کامل توسط من نوشته شده است و امیدوارم خوشتون بیاد

سایه ی عشق

این اشعار به طور کامل توسط من نوشته شده است و امیدوارم خوشتون بیاد

تولدت مبارک

تولدت مبارک قشنگترین ستاره / تولدت مبارک، اومدنت بهاره

تولدت مبارک که نازترین گل هستی / خدا هدیه کرده تو رو فقط به باغ هستی

تولدت مبارک که پاک و پر امیدی / تو ناز و پاک و خوشگلی، سپید تر از سپیدی

تولدت مبارک، وای چقدر تو ماهی / تو آسمونی عزیزم ... تو هدیه ی خدایی

خدا که مهربونیاش برای ما زیاده / اینبار به ما هدیه داده یه ماه پاک و ساده

اومدن تو عزیزم یه گل تو سرنوشته / با اومدنت به خدا جهنم هم بهشته

تولدت مبارکه، تولدت چه زیباست / ورود تو به دنیا، قشنگ تر از یه رویاست

یادت باشه دروغ میگه هرکی بگه تو زشتی / حقیقت رو از من بشنو، تو هوریه بهشتی

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد.

سلامی به سیاهی سایه ی سیاه و ناامیدی آخرین نگاه. شعر بالا رو من تقدیم میکنم به یکی از دوستان عزیزم که داره به تازگی پدر میشه و کودک زیباش به زودی پا در دنیای بزرگ و زیبا و در عین حال بی رحم ما میگذارد. این شعر رو من تقدیم میکنم به پدری که امیدوارم همیشه با فرزندش مهربون باشه و هرگز نذاره که احساس تنهایی بکنه... این شعر تقدیم به تمام کسانی که روزی پدر و یا مادر میشوند... این شعر تقدیم به تمام کسانی که روزی به دنیا خواهند آمد و این شعر تقدیم به همه ی کسانی که روزی به دنیا آمدند و روزی از دنیا رفتند... . این شعر شاید خیلی کوتاه بود ولی.. تقدیم به تمام شما و در پایان... این شعر تقدیم به تک ماه زندگیه من.  دوست عزیزم امیدوارم تولد کودکت برای تو قدم خیر داشته باشه. تو باید پدری خوب و نمونه باشی... تو یکی از بهترین پدرها خواهی شد و به من قول بده که هرگز نگذاری فرزند طعم تلخ تنهایی را بچشد. این کمترین کاری است که تو میتوانی در حق او انجام دهی. منتظر خبر ورود کودک بهشتی ات در دینای فانی ما هستم. حتما خبرم کن.

یا حق و تا بعد...

Black Shadow

در بازی زندگی با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است.

نظرات 1 + ارسال نظر
بابایی سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:14 ق.ظ http://9maho9roz.blogsky.com/

سلام... یاعلی
دوست عزیز... واقعا با این همه لطف و صفایی که داری ما رو شرمنده خودت کردی... این همه زحمت جای تشکر مخصوصی رو داره... حتما تو پست بعدی از شرمندگیت درمیام... شعرت رو به همه اونهایی که دارن بابایی و مامانی میشن هدیه می دم.

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد.
سلامی به سیاهی سایه ی سیاه و ناامیدی آخرین نگاه. ممنونم دوست عزیز. شما لطف زیادی به من دارید. شرمنده هستم که اینقدر کوتاه بود. من زیاد بلد نیستم شعر بگم چونکه کسانی که من زیاد و خیلی خوب با ادبیات فارسی سر و کله نزده بودم. در هر صورت هر کمی و کاستی رو ببخش و امیدوارم که ژدر شدن رو با لذت بی نظیری که داره غنیمت بدونی و به قول یه ضرب المثل قدیمی: هر زندگی آغاز داستانی ست. داستان فرزندت رو با زیبایی شروع کن. بازم معذرت اگه کمی داشت. موفق و پیروز باشی. یا حق و تا بعد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد