سایه ی عشق

این اشعار به طور کامل توسط من نوشته شده است و امیدوارم خوشتون بیاد

سایه ی عشق

این اشعار به طور کامل توسط من نوشته شده است و امیدوارم خوشتون بیاد

تازگیا

تازگیا یه بغض کهنه توی سینه ی منه / تازگیا یه دریا گریه کردنم واسم کمه

تازگیا همه به من فقط حسادت میکنن / دوستای من فقط یکم با من رفاقت میکنن

تازگیا زندگیا همش دارن عوض میشن / عجیبه اما عاشقا فقط از رو غرض میشن

تازگیا سایه ی دل پر از رنگ سیاهیه / سایه ی پیر ،توی دلم منتظر نگاهیه

تازگیا رفاقتامونم پر از خیانته / آخ چی بگم که درد من نبودنه صداقته

تازگیا اشکامم همش واسه دروغ شنیدنه / چاره ای نیست، راهش فقط رفاقتو ندیدنه

تازگیا رفیق فقط یه اسم مستعار شده / پر از غمه اگه بگم... رفاقتم غمار شده!

تازگیا گرگای ما لباس بره ندارن / به اسم سگ میان جلو، پا روی باور میذارن

تازگیا عجیب شده روابط اطرافمون / عجیب ترم میشه بگم لجن شده افکارمون

تازگیا کیا با هم واقعا عاشق میمونن؟ / دورغ میگه هرکی بگه حیوونا عاشق میمونن

تازگیا عاشقیامونم چقدر عجیب شدن / معشوق و عاشق نداره... رابطه ها کثیف شدن

تازگیا حرفامونم یکمی تکراری شده / تازگیا دردامونم از روی بیکاری شده

تازگیا همه با هم فقط رقابت میکنن / عاشقامون آخه چرا به عشق خیانت میکنن؟

تازگیا اشکای ما دیگه حرارت ندارن / قلبامونم دیگه تو عشق یکم صداقت ندارن

تازگیا نوع نگاهامون به هم عوض شده / میدونم تلخه عزیزم... قلبا پر از مرض شده

تازگیا همسایه ها هم دیگه سایه ندارن / برای همدیگه فقط یک کمی مایه میذارن

تازگیا دردای من توی دلم جا نمیشه / خدا آخه چرا نشد عاشق بمونیم همیشه؟

تازگیا خدا هم از ما دیگه نا امید شده / کفر نمیگم آخه ببین عاشقی هم فریب شده!

تازگیا خدا هم حتی منو یادش نمیاد / خدا یادت رفته یه روز گفتم دوست دارم زیاد؟

خدا آخه منو ببین، به خدا چیزی ندارم / خدا فقط یه دل دارم پیشکش چشمات میذارم

خدا به جون عاشقا، عاشقیا دروغ شده / خدا ببین مهدی دیگه مرده و نیمه جون شده

خدا دلم میخواد بیام پیشت یکم آروم بشم / خدا دلم گرفته هیچی نمیخوام... نابود میشم

خدا مهدی رو یادته؟ یادت نمیاد اشکاشو؟ / خدا خدا کردناشو، زجه های اون شبهاشو

خدا چرا اینجوری شد؟ اشتباه ماها چی بود؟ / خدا بگو، بگو ببینم آخه ماجرا چی بود؟

خدای من ،دوست دارم ،اینو که دیگه میدونی؟ / دروغ نمیگم به جون جانماز رو ایونی

خدای من درسته ،آره... خیلی خب کثیف شدم / دلیلش اینه یکمی توی دنیای تو حریص شدم

خدایا من بدم... قبول، تو کمی خوبی کن به من / خدا بگو تو رو دارم، یکم بخند، فقط یکم

خدایا به جون عاشقا ،چرا اینجورین همه؟ / آخه خیانتو دیدی؟ خودت بگو ،چند مرتبه؟

خدا ببین تو دوستیامم هیچ رفاقتی نبود / خدا خودت بگو آخه ازین رفاقتا چه سود؟

خدایه من یه کاری کن خود تو مرحمم بشی /خدایه من دلم گرفته، میشه محرمم بشی؟

تازگیامونم چقدر تازگیا تازه شده / تشخیص عشق و عاشقی تازگیا بازی شده

قصه ی این تازگیا فقط درد یه سایه بود / درد دلم بود ولی خب پر از حرف و کنایه بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد