سایه ی عشق

این اشعار به طور کامل توسط من نوشته شده است و امیدوارم خوشتون بیاد

سایه ی عشق

این اشعار به طور کامل توسط من نوشته شده است و امیدوارم خوشتون بیاد

خدای من

خدای من ،سلام منم مزاحم همیشگی / خدای من چطور بگم؟... یه خواهش همیشگی

میدونم از من غمگینی، بد قولی کردم به خدا / منو ببخش خدای من که مدتی بودم جدا

آره آخه میفهمیدم که آدما عوض شدن / رابطه ها هم ولی خب... پر از حرف و غرض شدن

خدای من تو میدونستی که دارم خراب میشم؟ / تو میدونستی که دارم آماده ی عذاب میشم؟

به خدا شرمنده شدم از این همه خطا ولی / میدونم که تو باز منو تا ته قصه میبری

تو مهربونی ولی من همش مایه ی شرمتم / حقمه به خدا قسم که بندازیم تو شهر غم

تو پاک و بی گناه و من همش پر از گناه شدم / تو نور و زیبا و قشنگی ولی من سیاه شدم

ببین که من چه قدر سریع شبیه آدما شدم / آدمایی که روز به روز از خداشون جدا شدن

راستی دیگه نمازمم بوی خدایی نداره / نمازی که بی تو باشه دیگه صفایی نداره

از خودمم که چی بگم؟هیچی نگم قشنگتره / قرار باشه بی تو باشم، بمیرم خیلی بهتره

خدای من تازگیا یه حسی آزارم میده / بهم میگه بی تو شدم، به خدا بیذارم دیگه

از عاشقا که چی بگم؟ هیچی نمونده ازشون/ فقط یه اسم، یه یاد پاک ، فقط همین خاطرشون

خدای من، عزیز من، چرا ازت جدا شدم؟ / اشتباهم کجای کار بودش که بی خدا شدم!

به خدا بی خدایی هم با عشق تو خداییه / خدای من تو هستی و کی کاره تو جداییه؟

خدای من فدای تو، یه بار دیگه منو ببخش / توی دلم بیا بشین و مثله خورشید بدرخش

خدای من، همه میگن با تو بودن قشنگتره / ولی توی کار که میشه خدا از خاطر میپره

فقط همین با تو بودن نشون با خداییه / تو بازی زندگی هم نشون ناخداییه

نظرات 1 + ارسال نظر
الناز دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ق.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام جالب مینویسی موفق باشی پیش منم بیا

ممنونم و شما هم جالب مینویسی. من خوندم و لذت بردم از بازی با کلماتی که شما به نمایش گذاشتید. آفرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد