سایه ی عشق

این اشعار به طور کامل توسط من نوشته شده است و امیدوارم خوشتون بیاد

سایه ی عشق

این اشعار به طور کامل توسط من نوشته شده است و امیدوارم خوشتون بیاد

This Is My Story

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد.

سلامی به سیاهی سایه ی سیاه و ناامیدی آخرین نگاه. سلام به تمامی دوستان عزیزم. دوستان من این وبلاگ رو فقط و فقط به یاد زیباترین عشق و وفادارترین عشقم ساختم و تمام محتوای معنوی اون رو تقدیم میکنم به عشق زیبای زندگی من. توی شعرام ازین به بعد ازش با نام ستاره یاد میکنم...  ستاره ی قشنگ من این وبلاگ رو تقدیم میکنم با همه ی عشقم به تو... . اشعار داخل این وبلاگ در ابتدا کمی انتقادی است ولی بعد از مدتی اشعارم رو فقط و فقط واسه خود تو مینویسم ستاره ی من.

کمی در مورد خودم مینویسم. من یک سایه هستم. سایه ای سیاه. حدود ۲۰ سنم هست و توی این مدت ۲۰ سال اندازه ی یک انسان ۳۰ ساله تجربه بدست آوردم. اشتباهاتم باعث اصلی تجربه هام هستند. عاشق رنگ سیاه و گل سیاه و هر چیز سیاه دیگه هستم. معمولا شعر نمیگم ولی وقتی دلم میگیره بدون اختیار دلم میخواد تا بنویسم... . ای بابا من آدم احساساتی عمرا نیستم ولی کسانی که من رو میشناسن میدونن که خیلی خیلی خیلی هم خشن هستم ولی خب ... بعضی وقتا آدم اینجوری صورتی میشه. ... در هر صورت امیدوارم از این وبلاگ و اشعار خوشتون بیاد... .یا حق و تا بعد...

Black Shadow

در بازی زندگی با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است.Love Is For EVER

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:08 ب.ظ

تبریک میگم... ستاره ای که ازش میگی ..منم همچین ستاره ای واسه خودم داشتم.. ولی گذر زمان بد جوری منو زمین زد و اونو از من گرفت.. الان هم تو رویاهام می بینمش..
موفق باشی یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد